Hej :)

Hej :) Datan hos mamma paja så kunde nt vara inne på hela veckan :O :( Aja, inte mkt har hänt, har vart me Fanny, Lollo, ridit barbacka på Anniegos varje gång jag har ridit henne på sistone, så jävla bäst! :D Ska försöka ladda upp litte bilder ikväll :) <3 Imorrn missar jag ridningen för jag ska klättra med skolan, kul, men jag vill rida! :( Fast jag ska ju rida Annie på tisdag, har bytt dag från torsdag till tisdag :)  Men iaf, jag ska rida barbacka (A) och jag ska prata med Christina (Annies ägare)  om jag får hoppa Annie lite på lördag! :D Om man galopperar över bommar med henne hoppar hon, det lilla nyllet <3 ILOVEHER! Iaf, annars har inte mkt hänt, förutom att CPbögdatorn lacka ur. Men aja, man får väl klara sej utan en vecka, kunde ju vara inne lite på min lilla iPod :) (L) Nu ska jag ladda upp lite bilder, hejdå sötnosar!

KRAAAAM,
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0