Hej :)

det var shiiitalängesen jag skrev senast, men jag kör en liten genomgång på vad som har hänt. tjejorna och jag hade jättekul på övernattningen, lägger kanske in lite bilder senare :) <3 melissa var jättebra att rida, otroligt pigg, men mysig, men hon är typ såld till nån typ 10-årig unge som inte klarar av henne.. fast jag venne, hon kanske inte har bestämt sig, dom skulle tänka över nyår, men har inte snackat med camilla sen dess.. men aja, vill typ inte ha henne längre, vill ha silja och annie, och sabine nu ist :) <3 annie är så jääävla bra att rida, har ridit henne ganska mkt nu sen jag blev medryttare på henne. :) julen var lyckad, fick pengar, en film, ett ds-spel, ett dataspel och singstar abba :) och lite till, några böcker :) <3 en hette blodssystrar, den var fett bra :O handla typ om vampyrer, men aja, den var bra ändå :) <3 fick den av mamma elr nååt^^ det var skojsigt i dalarna, men bettans ena häst, shakira, dog! :'( och hon var bara 4.. :( dagen vi kom så var hon jättepigg, men några dagar senare låg hon ner hela tiden i sin box.. bettan kallade på vetrinär två nätter i rad, men dom hittade inget, men sen sa dom att hon skulle åka till uppsala, och shakira som aldrig åkt transport förut.. hon såg pigg ut på vägen tyckte bettan, men sen ramlade hon ut när dom öppnade transporten.. stackare.. :( <3 dom hittade inget, och dom trodde hon skulle dö två nätter i rad, men hon dog inte, men sen sms:ade jag bettan och frågade om hon visste nåt, och då var sötnöten död.. :( <3 bettan var jätteledsen, och det förstår jag, eftersom shakiras mamma sharitza står i stallet och eftersom bettan har fött upp shakira själv.. tråkigt :( <3
men aja, inget man kan göra. sen åkte vi hem och jag red annie dagen efter, fast det var iskallt så jag red bara en kortis. men annie var piggelin :) <3 vi hade teori på ridningen igår, vi smörjde sadel och träns, boooring, men jag kände också att gruppen inte passar mig.. :/ vill byta, så jag ska snacka med carro eller cicci om det.. men aja, det var allt, nu ska jag städa rummet (tråkigt) medans fanny sitter och nördar med mitt nintendo ds. aja, bra att nån har rolit :P :D <33

pussåkram amanda
 Shakira
sötponny <3
 sabiine <3
 vi två <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0