Hej :)

Eftersom jag inte har bloggat på ett tag så tar jag en dagsgenomgång:
Onsdag v. 2:
Inget spec händer, är med Fanny, kul :) <3
Annars inget.
Torsdag v. 2:
Skolan börjar, tröök. Jag rider Annie efter trööket. :) Annars inget.
Fredag v. 2:
Skolan, känns mkt ovant utan ridning. men aja, you get use to it.
Lördag v. 2:
Helg, jag rider Annie och på kvällen kommer mammas kille och hans barn, dom sover över. :)
Söndag v. 2:
Våra gäster fikar innan dom åker hem vid 4. Inget Skut idag. :(
Måndag:
Skolan först, Skutan sen. Red Cilvia, hon jävlades med mig, stannade och höll på, men hon gick på tygeln hela lektionen :D Ska byta ridgrupp till Alux, Sessas å Moas v. 7 :D <3 Den är mkt bättre, jag utvecklas inte i min nuvarande.
Aja, annars nada.
Tisdag:
Inget händer,
Onsdag:
Vi åkte bajsskridskor på gympan, satt på lektaren halva lektionen. Jag kan inte åka, är helt jävla värdelös på dt >.< Efter en tid kom Sara och Isabell. Dom var beredda på att lyfta mig över rinken för att få ut mig på isen! :O Som tur var lyckades jag sätta mig ner och då gick det inte lika bra, men då kom Anna och Rebecca och hjälpte till oxå! xD Och då hade jag inget val, kan man säga. Ramlade inte en ända gång! *Stolt* :D <3

Sådär. Idag ska jag till Annie, skriver lite mer om dagen sen.

Kraaam!
Mandus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0